Krachtige
No-nonsense
communicatie

Sitework

Onze partners in onlinecommunicatie, hosting, grafisch design en techniek 
In de loop der jaren hebben we met diverse partners een fijne samenwerking opgebouwd. Door dit netwerk kunnen wij onze klant snel en goed bedienen (want wij kunnen tenslotte ook niet alles) en de kwaliteit garanderen. Hoe ziet zo’n samenwerking er in de praktijk uit? Daarvoor gingen wij in gesprek met Derek van Altena, eigenaar van SiteWork. SiteWork is onze partner op het gebied van websites en online toepassingen.

 

Hoe het allemaal begon in 2013
‘Toen ik mijn bedrijf startte was er natuurlijk één ding onmisbaar: een goede website’, vertelt Tetske. ‘Via via kwam ik bij Derek terecht’. Dit is het begin van een vruchtbare en vooral gezellige samenwerking. ‘Als een klant een nieuwe website wil, schakelen wij 9 van de 10 keer SiteWork in. Wij weten precies wat deze mannen kunnen’. ‘Maar dit werkt ook andersom’, vult Derek aan. ‘Aan alleen een website heeft een klant niet zo veel. Een website moet natuurlijk gevuld worden met content en daarvoor draag ik vaak TETSKE aan bij mijn klanten. Tetske biedt gewoon een perfecte aanvulling als het gaat om coördinatie, tekst en fotografie’.

 

Derek, kun je vertellen wat jij de meerwaarde vindt van onze samenwerking?
‘Wij vullen elkaar goed aan. Als wij een website bouwen moet deze natuurlijk gevuld worden met tekst en beeld. Heel vaak vertragen projecten bij ons op dat punt. Dan hebben wij het technisch klaar maar vervolgens blijft het liggen bij de opdrachtgever. Tetske biedt hierin hele praktische ondersteuning en neemt de klant vanaf dit punt over. Het is fijn dat jullie ons CMS-systeem kennen en voor de klant is het prettig omdat ze het dan niet zelf hoeven doen’.

 

Wat maakt deze samenwerking uniek?
‘We hebben aan een paar woorden genoeg, we zijn goed op elkaar ingespeeld. Daarnaast natuurlijk het vertrouwen in elkaar. Als ik iemand doorverwijs weet ik dat het goed komt. Tot slot: humor! Ook niet geheel onbelangrijk’.

 
Wat typeert TETSKE volgens jou?
‘Dat is toch wel jullie no nonsens mentaliteit. De lijntjes zijn kort en jullie aanpak is praktisch. Wil het niet linksom, dan maar rechtsom. Het gaat erom dat die klant goed bedient kan worden. Je hebt vaak met reclamebureaus te maken en voordat je het weet word je ondergedompeld in marketingtermen en gaat er veel tijd overeen. En dat is niet altijd wat de klant wil. Daarnaast vind ik een kracht dat jullie zowel kleine als grote klanten kunnen bedienen’.